.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج استعفا برای کاندیداتوری انتخابات مجلس

موج استعفا و بازنشستگی در هفته آخر مهلت قانونی برای شرکت در انتخابات مجلس نهم آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین فقط تا روز 9تیرماه فرصت است تا افرادی که این مسئولیت ها را دارند برای نامزدی در انتخابات مجلس باید استعفا دهند.

روز چهارشنبه مسوول روابط عمومی سپاه، خبر بازنشستگی حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری از سپاه را تایید کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا شنیده‌های اخیر مبنی بر بازنشستگی حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری از سپاه را تایید می‌کنید، گفت: سپاه اخیراً با درخواست ایشان که به دلیل احساس وظیفه برای خدمت به نظام و انقلاب در عرصه‌های دیگر، تقاضای بازنشستگی داشته‌اند، موافقت کرده است.

استعفای معاون وزیر دفاع
معاون وزیر دفاع در دوره‌ نهم و دهم ریاست‌جمهوری به منظور کاندیدا شدن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت‌های خود استعفا داد. با استعفای سردار سرتیپ پاسدار جواد درویش‌وند موافقت شده است.

معاون وزیر دفاع، مشاور وزیر دفاع، عضویت در هیات مدیره سازمان اتکای کشور و عضویت در هیات مدیره بنیاد تعاون، از آخرین سمت‌های وی بودند.

پیش از این نیز حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی رئیس دفتر ویژه بازرسی دفتر رئیس جمهور برای کاندیداتوری در انتخابات مچلس از مسئولیت خود استعفاد داده بود.

حجت الاسلام سیدمحمد رضا میرتاج‌الدینی هم یکی از چهره های دولتی است که شایعاتی درباره استعفای او مطرح شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن رد شایعه استعفای خود از معاون پارلمانی رییس جمهوری برای کاندیداتوری مجلس گفت: تا زمانی که خدا بخواهد این مسیر را با قوت ادامه می‌دهم.

وی افزود: با این‌که در دولت خدمت می‌کنم اما از مجلس هم جدا نیستم و در حال حاضر فعالیت و ارتباطم با مجلس نسبت به دوران نمایندگی‌ام کمتر نشده که بیشتر هم شده است.

وی تصریح کرد: در دولت خدمت می‌کنم اما از مجلس جدا نیستم.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: هر جایی که نیاز است باید خدمت کرد قبلا به عنوان نماینده و وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و در حال حاضر خدمتگزار مردم در دولت می‌باشم و تصمیمی برای استعفا ندارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بسیجی 2 تير 1390
تعامل سطح بالا واحترام متقابل دو قوه را مدیون درایت,تدبیر و صلاحیت آقای میرتاج الدینی هستیم !!!! "با قوت ادامه مسردهید." اما صداقت و اخلاص شرط خدمت در نظام ولایی است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.